Nosztalgia a napszemüvegekről

6:23

2015-ös évben újdonság nálam az ívelt, vagy M alakú keret, amelyet elsősorban a nagyméretű napszemüvegeknek szánok, de természetesen a kisebbeknek is jó. Sőt, nem csak szemüvegeknek, akár a pipere felszerelést is bele lehet tenni, mert a mérete miatt az is bőven elfér benne.





 Ahogy dolgoztam az új kerettel és az első darabokat készítettem, elgondolkodtam, hogyan változott a napszemüvegek mérete, formája, színe elmúlt pár évtizedben. Még prezentálni is tudom, ugyan nem az összeset, csak hármat, de azon is szépen látszik az átmenet. :) Nekem bejön ez a nagy méret, kb. a fél arcomat eltakarja. :)

Saját napszemüvegek az elmúlt pár évtizedből :)
Valamint közkinccsé teszek egy ősrégi képet is, ami engem ábrázol kb. 10 évesen, amikor is az NKD-ba(!) utaztunk egy tarbanttal(!)! Emlékszik valaki arra a korra? :) Na, az is megérne egy posztot!
Tegye fel a kezét, akinek volt ilyen napszemüvege és hajcsatja (vagy hogy is hívták)! Amúgy nem ér nagyon hangosan nevetni!!! :)





Vajon 10 év múlva milyen napszemüvegek lesznek? Ilyen vagy az egész arcot elfogják takarni? :)

Forrás: pinstake.com

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images